Írásbeli konzultáció

Írásbeli konzultáció

E-mailen keresztül megküldött írásos anyagot kapsz kézhez. Ehhez szükséges előzetesen részletesen elküldened az összes kérdésedet, amire választ szeretnél kapni. Az elkészített dokumentum megküldését követő 15 napon belül lehetőséged van 3 alkalommal e-mailen keresztül feltenni az esetlegesen még felmerülő kérdéseidet.

Mikor válasszam?

Az írásbeli konzultációt akkor ajánlom, ha valamennyire tisztában vagy a vonatkozó jogszabályokkal, illetve szeretnéd megkapni az általad feltett kérdésekre írásban is a válaszokat. Ennek a konzultációnak a keretein belül 8-10 kérdés megválaszolására van lehetőség.

Az írásbeli konzultáció ára Mt. hatálya alá tartozó jogviszony esetén: 45.000 Ft
Prémium csomag 1 hónapon át tartó korlátlan kérdezési lehetőséggel e-mailben: 65.000 Ft
Rendelkezésre állás hosszabbítása: 40.000 Ft/hónap
Sürgősségi felár: 20.000 Ft
Bármely más jogviszony esetén: + 6000 Ft
ÁSZF

Az időpont a tanácsadás díjának beérkezése után válik véglegessé. Az utalást az időpont lefoglalásától számított 24 órán belül szükséges teljesíteni.

Kérlek csak akkor foglalj időpontot, ha ténylegesen részt fogsz venni a konzultáción, mert kevés időpont elérhető, illetve lemondás esetén 30%-os iratbetekintési díj kerül felszámításra, 24 órán belüli lemondás esetén pedig a konzultáció díjának a teljes összege.

A szolgáltatás jellegéből adódóan magánszemélyek részére nyújtok támogatást. A 2022.09.01-től életbe lépő (KATA) törvényi változások miatt számlát CSAK magánszemélyek részére tudok kiállítani.

A tanácsadás során a Szolgáltató szakmai útmutatást és javaslatokat nyújt ügyfeleinek céljaik eléréséhez. Azonban az elhangzott/leírt instrukciók betartása és alkalmazása kizárólag az ügyfél felelőssége. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges elmaradt eredményekért, amennyiben az ügyfél nem követi, nem megfelelően hajtja végre, vagy saját belátása szerint módosítja a tanácsadáson elhangzottakat/leírtakat.

A tanácsadás nem garantál konkrét eredményt, hanem szakmai iránymutatást biztosít, amelynek hatékonysága az ügyfél hozzáállásától és a kapott információk gyakorlati alkalmazásától függ.